maxxx maxxx
95
BLOG

Leniwy naród kupuje prezenty przez sieć - poczta nie nadąża

maxxx maxxx Polityka Obserwuj notkę 5
Sezon świątecznych zakupów w pełni. Tymczasem:


[Poczta i firmy kurierskie znowu] nie nadążają (...) z dostarczeniem świątecznych przesyłek zamawianych przez internautów. Firmy kurierskie przestały przyjmować zgłoszenia, poczcie brakuje rąk do pracy.


I dalej:


Poczta Polska potrzebuje 1000 listonoszów i nieograniczoną liczbę rąk do pracy w sortowni. Na przesyłkę, która normalnie "idzie" trzy dni, trzeba czekać nawet tydzień.


To nie dziwi. Do mnie listy nadawane w obrębie miasta idą tydzień, te z drugiego końca kraju dwa razy dłużej. I tak przez cały rok. Ale podobne problemy mają też kurierzy, którzy od paru tygodni nie przyjmują przesyłek od indywidualnych klientów, bo mają bardzo dużo zleceń ze sklepów.

Przyznam, że nie odczułem zakłóceń ;). Choć - ze względu na korzystniejsze ceny - zamówiłem prezenty przez sieć, zrobiłem to chyba na tyle wcześnie, że uniknąłem największego szaleństwa. Biada jednak tym, którzy na wirtualne zakupy wybrali się np. w tym tygodniu. Część sklepów od poniedziałku nie przyjmuje świątecznych zamówień.

Wydatki na prezenty mają być w tym roku rekordowe. 7,5 mld złotych - gdzieś przeczytałem. Już nie wypada dawać komuś pod choinkę płyty CD czy książki. Teraz na topie są iPody i konsole. Narodowi szajba uderza do głowy :D.


maxxx
O mnie maxxx

fdfsd

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka